Szukaj

Edukacja z CFF

XI warsztat ABC-Ekonomii - Co to takiego pożyczka?

XI warsztat ABC-Ekonomii - Co to takiego pożyczka?

Damian, 11 wrzesień 2020

To już jedenasty scenariusz do domowych warsztatów z dziećmi w wieku przedszkolnym oparty o książkę: "ABC ekonomii, czyli pierwsze kroki w świecie...

Przeczytaj więcej
X warsztat ABC-Ekonomii - Budżet domowy - co to takiego?

X warsztat ABC-Ekonomii - Budżet domowy - co to takiego?

Damian, 12 sierpień 2020

Przedstawiamy kolejny scenariusz domowych zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym oparty o X rozdział książki "ABC ekonomii, czyli pierwsze kroki w świecie...

Przeczytaj więcej
IX Warsztat ABC-Ekonomii - Co to takiego reklama?

IX Warsztat ABC-Ekonomii - Co to takiego reklama?

Damian, 16 lipiec 2020

Przedstawiamy następny scenariusz domowych zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym oparty o IX rozdział książki "ABC ekonomii, czyli pierwsze kroki...

Przeczytaj więcej
Ćwiczenia stymulujące mowę

Ćwiczenia stymulujące mowę

Irena, 10 lipiec 2020

Mowa jest jedną z największych zdobyczy ludzkości. To dzięki niej potrafimy porozumiewać się z innymi, możemy przekazywać swoje myśli, pragnienia, uczucia,...

Przeczytaj więcej
VIII WARSZTAT ABC-EKONOMII - Co to znaczy, że ktoś jest biedny?

VIII WARSZTAT ABC-EKONOMII - Co to znaczy, że ktoś jest biedny?

Damian, 24 czerwiec 2020

Kolejny scenariusz domowych zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym oparty o VIII rozdział książki "ABC ekonomii, czyli pierwsze kroki w świecie finansów"...

Przeczytaj więcej
Jak pomóc dziecku z zaburzeniami percepcji słuchowej?

Jak pomóc dziecku z zaburzeniami percepcji słuchowej?

Irena, 9 czerwiec 2020

O tym, jak rodzice mogą wspierać dzieci z zaburzeniami - część III.

Przeczytaj więcej
VII WARSZTAT ABC-EKONOMII - KTO TO JEST WOLONTARIUSZ?

VII WARSZTAT ABC-EKONOMII - KTO TO JEST WOLONTARIUSZ?

Damian, 29 maj 2020

Siódmy scenariusz zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym oparty o VII rozdział książki "ABC ekonomii, czyli pierwsze kroki w świecie finansów" - Kto to...

Przeczytaj więcej
Co dwie półkule, to nie jedna, czyli jak to jest z tą dwujęzycznością

Co dwie półkule, to nie jedna, czyli jak to jest z tą dwujęzycznością

Katarzyna, 15 maj 2020

O tym, dlaczego mózgi naszych dzieci powinniśmy nieustannie stymulować, światłem, dźwiękiem, smakiem, zapachem, dotykiem, a także o wychowywaniu...

Przeczytaj więcej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów